mandag 17. juli 2017

Historieforteljing og foredrag

Det er høve til å tinge oss for å fortelje og syne bileter frå vår ferd over innlandsisen.

Me held også tematiske foredrag på bestilling. Døme på dette kan vere "Gruppedynamikk på langtur", "Tur som prosjektarbeid - overføring til arbeid og familieliv", "Praktisk om vinterfelt" o.l.

Ein kjem seg ikkje over innlandsisen uten å ha vore på tur før, og me fortel og syner gjerne bilete også frå tidlegare prosjekt, med og utan born.



Ta kontakt på vår facebookside Nansenruta2017, eller på telefon for ein hyggeleg prat og referansar om du ynskjer det.

Therese M. Øye: +47 944 98 788
Linda E. Eiken +47 904 17 039
Miranda M. Tryggeset +47 970 05 856

For prisliste og føresetnader, ta kontakt på e-post therese.moe.oye@gmail.com.

3 kommentarer:

  1. Stop med at blive snydt af disse skurke, der vandrer på Internettet. Hej, jeg vil aldrig holde op med at tale om mit lånetilbud, så du ikke let kan narre af de ubudne mennesker, der vandrer på Internettet på jagt efter let overskud. Det skyldes folk, der ikke ved, hvor de skal vende sig, hvis de har brug for finansiering. Jeg tvinger ikke nogen til at komme og få et lån fra mig. Jeg inviterer dig kun til at læse mine lånevilkår, og hvis du ønsker det, kan vi samarbejde, ellers kan du annullere låneansøgningen fuldt ud. For mere information om mine kreditbetingelser, her er mine kontakter: e-mail: mariaverasanchez108@gmail.com eller via whatsapp på + 33 7 56 84 99 72

    SvarSlett
  2. Hei damer og herrer
    Har du stort behov for økonomisk forsterkning (Lån)?
    Mange mennesker står overfor utidige økonomiske utfordringer, og de fleste av dem er ikke i stand til å få aksjelån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner på grunn av høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld / inntekt forhold, lav kredittscore eller andre årsaker.

    Hvis du har behov for et presserende lån, vil jeg råde deg til å kontakte selskapet mitt, så kan vi hjelpe deg med et lån.
    Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån, pantelån og mange andre), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, sikrede og usikrede lån, og du kan også låne opptil 20 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    For mer informasjon om vårt lånetilbud; her er vår kontaktinformasjon.
    Kontakt e-post: novicapfinancialservices@gmail.com
    Kontaktnummer: +31642117819 (WhatsApp)

    Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Tjenesten vår er tilgjengelig 24/7 - du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det.

    SvarSlett
  3. Livet er virkelig NÅD, jeg er Daan Sophia for tiden i California USA. Jeg vil gjerne dele erfaringene mine med dere om hvordan jeg fikk et lån på $ 185 000,00 USD for å fjerne bankutkastet mitt og starte en ny virksomhet. Det hele startet da jeg mistet hjemmet mitt og eiendelene på grunn av bankutkastet jeg tok for å motregne noen regninger og noen personlige behov. Jeg ble så desperat og begynte å søke etter midler på alle måter. Heldigvis for meg hørte jeg en kollega av meg snakke om dette selskapet, jeg ble interessert selv om jeg var redd for å bli lurt, jeg ble tvunget av min situasjon og hadde ikke noe annet valg enn å søke råd fra vennen min angående dette selskapet og fikk deres kontaktnummer, å få kontakt med dem virkelig gjorde meg skeptisk på grunn av min tidligere erfaring med online långivere, lite visste jeg om dette selskapet "PROGRESSIVE LOAN INC. var en gudfrykt for meg og min familie og hele internettverdenen, dette selskapet har vært til stor hjelp for meg og noen av kollegaene mine og i dag er en stolt eier av godt organisert virksomhet og ansvar blir håndtert alt takket være Josef Lewis fra (progressiveloan@gmail.com) .. Så hvis du virkelig har behov for en lån enten for å utvide eller starte din egen virksomhet eller i noen form for økonomiske vanskeligheter, jeg anbefaler deg å gi hr. Josef Lewis fra Progressive lån muligheten til økonomisk løft i livet ditt E-post: progressiveloan@gmail.com ELLER Wha tsApp / Text +13254005559 og ikke bli offer for online svindel i navnet på å få et lån. Takk

    SvarSlett