fredag 30. desember 2016

Hit går ferda

Når me reiser til Grønland skal me gå ei rute som er litt mindre brukt enn den klassiske "Grønland på tvers ruta". Denne ruta går frå aust til vest i staden for omvendt, og me skal gå på hausten. Rutene har uilke føremunar, og ulike utfordringar knytt til seg, likeins vår og haust. Sjølv om Nansenruta har eit historisk sus over seg, er det kanskje først og fremst variasjonene byd på, på denne årstida, som freistar oss mest.

Etter mykje logistikk med bagasje og eit miniopphald på Island, landar me vonleg i Kulusuk på austkysten av Grønland omlag 18 august. Derfrå flyg me viare med helikopter til Tasiilaq. 


Tasiilaq
Foto: The arctic journal

I Tasiilaq gjer me siste rest av førebuingar, før me båtar avgarde til Isortoq og vidare langs kysten til Umivik. Det går føre seg i eit tempo bestemt av ver og føre på sjøen, men vonleg har me første natt på isen ved Umivik 20-21 august. Det vil seie, om me overhovudet kjem oss frå austkysten.....fleire av oss er like spente på austkysten som på resten av ferda, og kjenner eg  meg sjølv, kan eg ratt verte freista til å bli verande att!

Grov oversikt over reise- og skirute
Frå Umivik på austkysten ventar det oss ein stad mellom 21  - 25 dagar på ski, der me etter eit litt kronglette brefall står på toppen av Austmannadalen, på vestkysten. Der ventar det oss tre dagar med vandring. Draumen går i ishavsrøye i meierismør, salt og pepar, gode bål, og ein visitt ved Nansens gamle teltplass samt restane etter vikingbusettingane som finnast der. Vel ute av dalen vert me plukka opp av båt og skyssa til Nuuk. Der er det vel store sjangsar for at me fleskar til med biff og bernaise :) 




1 kommentar:

  1. Stop med at blive snydt af disse skurke, der vandrer på Internettet. Hej, jeg vil aldrig holde op med at tale om mit lånetilbud, så du ikke let kan narre af de ubudne mennesker, der vandrer på Internettet på jagt efter let overskud. Det skyldes folk, der ikke ved, hvor de skal vende sig, hvis de har brug for finansiering. Jeg tvinger ikke nogen til at komme og få et lån fra mig. Jeg inviterer dig kun til at læse mine lånevilkår, og hvis du ønsker det, kan vi samarbejde, ellers kan du annullere låneansøgningen fuldt ud. For mere information om mine kreditbetingelser, her er mine kontakter: e-mail: mariaverasanchez108@gmail.com eller via whatsapp på + 33 7 56 84 99 72

    SvarSlett